keskiviikko 11. helmikuuta 2015

Pelinavaus perseellä eli läpinäkyvät housut ja henkinen lihasprosentti

Terve!
Minä alotan nyt tämän paskanjauhannan kerta Kamuli on liian tärkeä ja kiireinen ihminen kirjoittelemaan tänne :D

Elikkä tosissaanniin kävästiin Kamulin kera tuossa kehonkoostumusmittauksessa eilen ja meni niin loistavasti että ei oo itkettäny enään tänään melkeen ollenkaan! Rasvat oli noussu ja ilmeisesti ainoat lihakset meikäläisellä on henkistä luokkaa. Kysynpähän vaan että miksei niitä mitata häh? Että hyvin on tämä massa menny, fläsää on tullu mutta lihasta ei. Eikö sitä siihen pyritä? Ehe ehe...

Pientä kyynelten kuivausta tähän väliin..

Sitten seuraava asia eli kävimmä tänään vetämässä sitten salilla semmosen takareisi-vatsa-itsesääli-perse-treenin. Kamulihan siinä (tapansa mukaan) ahkerasti istuskeli ja katteli kun koetin olla tekevinäni jotakin ja tuumaa siinä sitten kesken kaiken että "sulla muuten näkyy housuista kaikki läpi..".
JUMATSUUKKELI!
Enhän tuota tuommosta oo tienny!
Onnellisena olen pyllistellyt!
Miettinyt kovasti miksi mun jalkapäivä kerää yleisöä!
Kovasti ovat pojat tulleet tsemppaamaan ja varmistamaan.
No onkai ne ku oon esitelly minun alushousuja!


Hyvin näkkyy, sama ku ei ois housuja! Alan mahdollisesti nyt jatkossa laittamaan tuonne alle kalsarit. 

Nyt mun pittää lopettaa tämä höpötys koska alkaa Jutta ja puolenvuoden superdieetit!
On nimittäin tehny karkkia mieli taas siihen malliin koko päivän että koetan ikäänku vakuutella itelle tämän ohjelman avulla että ne kannattee jättää syömättä.


T. Änkyrä


2 kommenttia:

  1. no hyvää takamusta ei kannata hävetä,vaan onhan hienoa että on timmi takamus mitä kehtaa näyttää.

    VastaaPoista
  2. Se on muuten juurikin noin, kun yllä kerrottiin. On muuten mahtavan hauska blogi muutenkin, ihanan rempseetä menoa ja silleen. Jatkakaa!

    VastaaPoista